Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeżeli delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z potencjalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne oraz przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie dyrektywa wdrożeniowa dotycząca delegowania pracowników. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.